مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اردیبهشت 1398 ساعت 14:052019-05-14سياسي

خانواده ها قبل از فرزندان دیجیتالی شوند


محمد سلطانی فر با بیان اینکه «ما نیاز به شکل گیری خانواده های دیجیتال داریم»، خاطرنشان کرد: اولین موضوعی که در این زمینه باید مورد توجه قرار بگیرد این است که خانواده ها قبل از فرزندان دیجیتالی شوند.

- صحبت های گرانمایه پور و سلطانی فر در نشست نقش خانواده در گذر ایمن از فضای مجازی خانواده ها قبل از فرزندان دیجیتالی شوند محمد سلطانی فر با بیان اینکه ما نیاز به شکل گیری خانواده های دیجیتال داریم ، خاطرنشان کرد: اولین موضوعی که در این زمینه باید مورد توجه قرار بگیرد این است که خانواده ها قبل از فرزندان دیجیتالی شوند.

اگر این فرآیند برعکس باشد و فرزندان زودتر از پدر و مادرهایشان دیجیتالی شوند، این نسل از نسل بعدی خود عقب خواهد ماند و فضای سخت تری را تجربه خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اولین نشست از سلسله نشست های علمی نقش خانواده در گذر ایمن از فضای مجازی ، صبح روز سه شنبه (24 اردیبهشت ماه) با حضور محمد سلطانی فر و علی گرانمایه پور در پژوهشکده مطالعات اجتماعی برگزار شد.

محمد سلطانی فر، استاد علوم ارتباطات و معاون سابق امور مطبوعاتی در این نشست از افزایش شکاف میان نسل ها به واسطه گسترش فضای مجازی و رسانه های نوین سخن گفت؛ او اظهار کرد: به واسطه فضای مجازی، شکاف و فاصله ای میان پدر مادرها و فرزندانشان ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده ها قبل از فرزندان دیجیتالی شوند

خانواده ها قبل از فرزندان دیجیتالی شوند