مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اردیبهشت 1398 ساعت 01:512019-05-11دانش

دانشگاه ها موظف به پرداخت حقوق تمامی اساتید هستند/ در وزارت علوم حق التدریس نداریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه وزارت علوم هیچ استادی را با نام حق التدریس به خدمت نگرفته است، - وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت:دانشگاه ها موظف هستند حقوق اساتید را به موقع پرداخت کنند، به خصوص اساتیدی که به صورت دائم با آن ها همکاری ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه وزارت علوم هیچ استادی را با نام حق التدریس به خدمت نگرفته است، گفت: برخی از اساتید در دانشگاه ها 3 تا 4 ساعت در روز مشغول تدریس هستند، اما چنین افرادی قرارداد حق التدریسی ندارند، چرا که ما چنین عنوانی در را نداریم.

وی تأکید کرد: دانشگاه ها موظف هستند حقوق اساتید را به موقع پرداخت کنند، به خصوص اساتیدی که به صورت دائم با آنها همکاری ندارند و باید تمامی حقوق آنها پرداخت شود.

وزیر علوم ادامه داد: عنوان حق التدریسی در دانشگاه ها مانند معلمان حق التدریس در وزارت آموزش و پرورش وجود ندارد و قوانینی که برای آنها صدق می کند، به اساتید پاره وقت مربوط نمی شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به دلیل مشکلات بودجه ای، پرداخت بودجه 97 با کمی مشکل مواجه شد که خوشبختانه در ابتدای سال 98 این مشکل برطرف شد و تمامی اساتید توانستند حقوق خود را دریافت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها موظف به پرداخت حقوق تمامی اساتید هستند/ در وزارت علوم حق التدریس نداریم

دانشگاه ها موظف به پرداخت حقوق تمامی اساتید هستند/ در وزارت علوم حق التدریس نداریم