مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اردیبهشت 1398 ساعت 08:412019-05-08دانش

محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر جوهر نمایشگر تولید کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر؛ سعیده خلقی اشکلک، از محققان طرح با اشاره به مطالعات دهه های اخیر بر روی نمایشگر های الکتروفورتیک (EPDs)، - پژوهشگران دانشگاه صنعتی امیرکبیر به دانش فنی جوهر های الکتروفورتیک کپسول شده در EPD برای تولید کتاب های الکترونیکی، روزنامه های الکترونیکی، مجلات و اسناد الکترونیکی دست یافتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر؛ سعیده خلقی اشکلک، از محققان طرح با اشاره به مطالعات دهه های اخیر بر روی نمایشگر های الکتروفورتیک (EPDs)، مانند تکنولوژی موجود در E-books و E-newspapers، افزود: این فناوری ها به دلیل دارا بودن ویژگی هایی، چون سبک وزن بودن، مصرف انرژی کم، شبه کاغذ، انعطاف پـذیری و قابل حمل بودن از اهمیت زیادی برحوردار است.

وی با بیان اینکه نمایشگر های EPDs بر اساس حرکت ذرات میکروکپسول باردار معلق شده تحت میدان الکتریـــکی در سیال دی الکتریــک شفاف (E-Ink) به کار می رود، خاطر نشان کرد: خصوصیات این میکروکپسول ها از جمله عوامل کلیدی در تعیین کیفیت تصویر است.

خلقی اضافه کرد: افزایش کیفیت تصویر نیاز به ساخت میکروکپسول های EPDs با توزیع اندازه بسیار باریک برای کنترل دقیق تصاویر و پاسخ دهی سریع تر به ولتاژ اعمال ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر جوهر نمایشگر تولید کردند

محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر جوهر نمایشگر تولید کردند