مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اردیبهشت 1398 ساعت 15:552019-05-07سياسي

استفاده پارک علم و فناوری البرز از ظرفیت های بخش خصوصی


معاون علم و فناوری ریاست جمهوری به همراه رییس جهاد دانشگاهی و استاندار البرز از پارک علم و فناوری البرز و نمایشگاه دستاوردهای دانش بنیان و فناور این پارک بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سورنا ستاری، معاون علم و فناوری ریاست جمهوری به همراه دکتر حمیدرضا طیبی، رییس جهاد دانشگاهی و هیأت همراه در این بازدید از دو طرح شاخص پارک علم و فناوری البرز در زمینه کشاورزی و صنعتی رونمایی کردند.

معاون علم و فناوری ریاست جمهوری در این بازید در سخنان کوتاهی با اشاره به دستاوردهای پارک علم و فناوری البرز گفت: پارک علم و فناوری البرز در استان صنعتی البرز ظرفیت های بسیاری دارد و باید از ظرفیت های بخش خصوصی برای توانمند کردن خود و شرکت های دانش بنیان و فناور استفاده کند.

در این بازدید که به همراه دکتر طیبی رییس و دکتر بیجندی، رییس سازمان ستفا صورت گرفت مدیران شرکت های دانش بنیان و فناور پارک علم و فناوری البرز مشکلات و مسائل خود را با ستاری مطرح کردند.

در ابتدای این بازدید دکتر عطا الله ربانی، رییس پارک علم و فناوری البرز بخشی از خدمات و دستاوردهای این پارک را در حوزه دانش بنیان ارائه کرده و یادآور شد: پارک علم و فناوری البرز با محدودیت های فضای فیزیکی و بودجه ای بیش از 150 شرکت را در فضای محدود خود مستقر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده پارک علم و فناوری البرز از ظرفیت های بخش خصوصی

استفاده پارک علم و فناوری البرز از ظرفیت های بخش خصوصی