مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اردیبهشت 1398 ساعت 11:002019-05-07فرهنگي

نام شیراز و فارس بلندآوازه در عرصه ورزش ایران و جهان


گاهی بعضی از سر شوخی یا شیطنت، شیرازی ها را با زبان کم مهری می آزارند، اگرچه مردمان این شهر آنقدر نجیب هستند که چنین رفتارهای کلامی را به دل نمی گیرند چه رسد مانند برخی از هموطنان، - به دنبال تلافی و اعتراض و … باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرونده شیراز را اگر خوب ورق بزنیم، از گذشته دور تاریخ بیش از 3 هزارساله تا امروز، در تمام عرصه های علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و البته ورزش، چهره های درخشان و تأثیرگذاری را نه تنها به ایران که به جهان معرفی کرده اند.

از گذشته تاریخ که عبور کنیم، تنها در زمان معاصر، بسیاری از هنرمندان مطرح در حوزه تئاتر، سینما، موسیقی، شعر، داستان، نقاشی، چهره پردازی و عکاسی تا فرهنگ وران عرصه روزنامه نگاری و فعالان اجتماعی و فرهنگی و دانشمندان حوزه های شیمی، پزشکی، فیزیک، ریاضی و … اهل شیراز جنت تراز بوده و هستند.

اما در حوزه ورزش و فعالیت های ورزشی، آمارهای ارائه شده از سوی مراجع بررسی کننده در سال 97 نشان می دهد که شیراز نامی بین 10 شهر اول کم تحرک کشور ندارد و این نشان از علاقه مندی و همراهی مردم شیراز با ورزش و فعالیت های ورزشی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در بخش قهرمانی اگر سری به مدال آوران شیرازی بازی های آسیایی جاکارتا، بازی های پارآسیایی جاکارتا و المپیک جوانان بزنید شاهد کسب ده درصد مدال ها توسط شیرازی ها خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام شیراز و فارس بلندآوازه در عرصه ورزش ایران و جهان

نام شیراز و فارس بلندآوازه در عرصه ورزش ایران و جهان