مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اردیبهشت 1398 ساعت 17:362019-05-05سياسي

فعالیت سینماها تا سحر در ایام ماه رمضان بجز لیالی قدر مجاز است


معاون اجتماعی ناجا در خصوص نحوه فعالیت سینماها در این ایام مبارک، یادآور شد: موضوع فعالیت سینماها تا سحر در شب های ماه مبارک رمضان به جز لیالی قدر مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت تأیید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه انتظامی خبرگزاری فارس، سردار احمد نوریان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، به برکات و نزولات این ماه عظیم اشاره و اظهار کرد: این ماه مبارک؛ فرصتی برای تلاوت بیشتر آیات الهی، آشنایی هر چه بیشتر با معارف دین، تمرین خودسازی، غلبه بر هوای نفس، رسیدگی بیشتر به نیازمندان، گره گشایی و مرتفع کردن مشکلات همنوعان است.

وی با اشاره به فضای معنوی و قرآنی حاکم بر جامعه در ماه مبارک رمضان، افزود: در این ماه مبارک درهای رحمت الهی به روی بندگان باز و درهای جهنم بسته می شود.

سخنگوی نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت تکریم و تعظیم شعائر اسلامی، خاطر نشان کرد: اعتقاد داریم عموم مردم حرمت ماه مبارک را پاس می دارند و حتما حرمت این ماه توسط همه شهروندان حفظ می شود.

این مقام مسئول اشاره کرد: در ماه مبارک رمضان، عرضه غذا توسط مراکز طبخ، بعد از سحر تا یک ساعت قبل از افطار مجاز نمی باشد و رستوران ها، مهمان پذیرها و .

باید با اخذ مجوز از پلیس اماکن فعالیت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت سینماها تا سحر در ایام ماه رمضان بجز لیالی قدر مجاز است

فعالیت سینماها تا سحر در ایام ماه رمضان بجز لیالی قدر مجاز است