مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اردیبهشت 1398 ساعت 13:012019-05-05پزشكي

فعالیت 357 ماما در جنوب کرمان


رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: در حال حاضر 357 ماما در جنوب کرمان در حوزه بهداشت و درمان ارائه خدمت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جیرفت، اصغر مکارم ضمن تبریک روز ماما اظهار داشت: در راستای حفظ سلامت مادر و نوزاد وزارت بهداشت توجه زیادی به ترویج زایمان طبیعی و کاهش آمار سزارین داشته است و این موضوع در بیمارستان های جنوب کرمان هم مورد توجه قرار دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بیان کرد: از 14 هزارو 255 موالید در هفت شهرستان حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در سال گذشته، 9 هزارو 688 مورد زایمان طبیعی بوده است.

وی با اشاره به قرار گرفتن بیمارستان آیت الله کاشانی جیرفت جزو 10 بیمارستان برتر کشور در زمینه بهبود شاخص های سلامت مادر و نوزاد تصریح کرد: در حال حاضر 357 ماما در جنوب کرمان در حوزه بهداشت و درمان ارائه خدمت می کنند.

مکارم با اشاره به اقدامات انجام شده برای دسترسی مادران باردار به مراقبت ها و افراد آموزش دیده طی زایمان ‏ تصریح کرد: با اجرای طرح تحول سلامت در راستای ارتقای خدمات سلامت فضاهای درمانی دانشگاه اتاق ال دی آر در بیمارستان های کاشانی جیرفت و 12 فروردین کهنوج راه اندازی شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با بیان اینکه طی دو سال گذشته مرگ مادر در بیمارستان کاشانی جیرفت رخ نداده است، گفت: علاوه بر خدماتی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 357 ماما در جنوب کرمان

فعالیت 357 ماما در جنوب کرمان