مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اردیبهشت 1398 ساعت 13:152019-05-04دانش

پرونده 170 عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور در انتظار رأی و نظر هیئت مرکزی جذب


رییس دانشگاه پیام نور از تعیین تکلیف نهایی 677 عضو هیئت علمی این دانشگاه خبر داد و گفت: پرونده 170 نفر از این افراد در نوبت برای تعیین تکلیف توسط هیئت مرکزی جذب وزارت علوم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدرضا زمانی در مراسم تکریم استاد که امروز در دانشگاه پیام نور برگزار شد، با تاکید بر اینکه این دانشگاه از 30 سال قبل با رسالت توجه به آموزش های حضوری، نیمه حضوری و مجازی تأسیس شد، گفت: در حال حاضر 400 هزار دانشجوی فعال و 3800 عضو هیئت علمی در واحدهای مختلف دانشگاه پیام نور مشغول ارائه خدمت هستند و بالغ بر 15 هزار رشته تحصیلی در این دانشگاه دایر است.

وی در ادامه اظهار کرد: حدود 10 هزار کارمند در واحدهای مختلف دانشگاه پیام نور مشغول ارائه خدمت هستند که 8400 نیرو در قالب قرارداد رسمی، آزمایشی و پیمانی و همچنین قراردادی و 1500 نیروی دیگر به صورت شرکتی خدمات ارائه می کنند که البته طرحی در نوبت صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح است که اگر تصویب شود، بر اساس آن 5000 نیروی قراردادی به وضعیت پیمانی تبدیل خواهند شد اگرچه در حال حاضر نیروهای قراردادی نیز حقوق و مزایای نیروهای رسمی را دارند.

دکتر زمانی از تدوین سند راهبردی و تصویب نهایی این سند در دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: براساس این سند برنامه راهبردی 20 سال آینده دانشگاه مشخص خواهد شد و در حال حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده 170 عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور در انتظار رأی و نظر هیئت مرکزی جذب

پرونده 170 عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور در انتظار رأی و نظر هیئت مرکزی جذب