مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اردیبهشت 1398 ساعت 14:452019-05-01سياسي

ترانسمیتر فشار، ترانسمیتر دما و فلومتر را از ابزار سنجش آریا تهیه کنید


بدون شک یکی از مهم ترین و اصلی ترین مباحث در صنعت و حوزه پالایشگاه، تجهیزات کنترل و ابزار دقیق هستند که نقشی حیاتی دارند.

این تجهیزات به شکل های مختلف وضعیت یک فرایند را تحت کنترل خود می گیرند و فاکتورهای تاثیرگذار روی آن را اندازه گیری می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا بر اعلام ابزار سنجش آریا، به عنوان مثال، ترانسمیتر فشار یا پرشر ترانسمیتر برای اندازه گیری و اعلام وضعیت فشار در یک دستگاه به کار گرفته می شود.

همین وضعیت برای ترانسمیتر دما و فلومتر هم وجود دارد.

در این مطلب می خواهیم با اصلی ترین تجهیزات کنترل و ابزار دقیق یعنی ترانسمیتر فشار، ترانسمیتر دما و فلومتر آشنا شویم و ببینیم که عملکرد هر کدام از آن ها به چه صورت است.

شرکت ابزار سنجش آریا نماینده فروش معروف ترین برندهای ابزار دقیق مانند اندرس هاوزر، یوکوگاوا، روزمونت، زیمنس، ایندومارت، ویکا و … در ایران می باشد.

هدف از کاربرد تجهیزات کنترل و ابزار دقیق قبل از هر چیزی باید بدانیم که تجهیزات کنترل و ابزار دقیق چرا استفاده می شوند؟! همان طور که از اسم این تجهیزات برمی آید، ابزارهای دقیق دارای قابلیت اندازه گیری فوق العاده حساس هستند که وضعیت یک فرآیند را کنترل می کنند و نتیجه کنترل خود را به صورت یک عدد گزارش می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترانسمیتر فشار، ترانسمیتر دما و فلومتر را از ابزار سنجش آریا تهیه کنید

ترانسمیتر فشار، ترانسمیتر دما و فلومتر را از ابزار سنجش آریا تهیه کنید