مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اردیبهشت 1398 ساعت 09:112019-05-01سياسي

عضو هیئت رییسه مجلس: 63 درصد واردات نهاد های دامی در اختیار یک شخص است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس در همایش دیپلماسی اقتصادی و رونق تولید در دانشگاه قم گفت: - امیرآبادی گفت: 63 درصد واردات نهاد های دامی در اختیار یک شخص است و باید مشخص شود قدرت این شخص به حدی رسیده که هیچ دستگاه نظارتی و امنیتی نمی تواند با او برخوردی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس در همایش دیپلماسی اقتصادی و رونق تولید در دانشگاه قم گفت: 63 درصد واردات نهاد های دامی در اختیار یک شخص است، هیچ دستگاه نظارتی و امنیتی نمی تواند با او برخوردی کند.

عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: روز به روز واردات کالا های مصرفی که در کشور نمونه آن وجود دارد و یا توان تولیدش را داریم، بیشتر می شود.

وی تاکید کرد: عده ای با سنگ انداختن جلوی راه سرمایه گذار داخلی و ایجاد موانع بزرگ برای آن ها سبب فراری شدن آن ها می شوند و در مقابل برای سرمایه گذار خارجی فرش قرمز پهن می کنند.

سرمایه گذار یا حاضر به سرمایه گذاری در کشور نمی شود و یا در میانه راه، کار را رها می کند و مشکلات بیشتری ایجاد می کنند.

امیر آبادی اظهار داشت: 63 درصد واردات نهاد های دامی در اختیار یک شخص است و باید مشخص شود که چرا این قدرت به این شخص داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو هیئت رییسه مجلس: 63 درصد واردات نهاد های دامی در اختیار یک شخص است

عضو هیئت رییسه مجلس: 63 درصد واردات نهاد های دامی در اختیار یک شخص است