مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اردیبهشت 1398 ساعت 07:562019-05-01دانش

دانشگاه آزاد ایلام مجتمع رفاهی، تفریحی و فرهنگی در مهران راه اندازی می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد میرزایی حیدری، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام و واحد ایلام، با بیان اینکه به پیشنهاد طهرانچی، - سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام از راه اندازی مجتمع رفاهی، تفریحی و فرهنگی در مهران در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد میرزایی حیدری، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام و واحد ایلام، با بیان اینکه به پیشنهاد طهرانچی، زائرسرا و مجتمع رفاهی، تفریحی و فرهنگی در مهران راه اندازی خواهد شد، گفت: این مجتمع در آینده نزدیک به منظور رفاه بیشتر خانواده دانشگاه آزاد اسلامی که قصد سفر به عتبات عالیات دارند، راه اندازی می شود.

وی افزود: همچنین مقرر شده یک مرکز دانشگاهی تخصصی گردشگری در مجاورت این زائرسرا راه اندازی شود تا دانشجویان بتوانند مفاهیم این حوزه را به صورت عملی و تئوری بیاموزند.

میرزایی حیدری راه اندازی کاروان مصباح الهدی برای سفر به عتبات عالیات را از دیگر برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام دانست و گفت: با راه اندازی این کاروان، خانواده دانشگاه آزاد اسلامی می توانند از خدمات آن بهره مند شوند.

این کاروان در هفته به 150 الی 200 نفر خدمات ارائه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد ایلام مجتمع رفاهی، تفریحی و فرهنگی در مهران راه اندازی می کند

دانشگاه آزاد ایلام مجتمع رفاهی، تفریحی و فرهنگی در مهران راه اندازی می کند