مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اردیبهشت 1398 ساعت 14:302019-04-30سياسي

اعلام بزودی اعتبارات لازم برای مبارزه با بیماری گیاهی در خراسان شمالی


به زودی اعتبارات لازم برای مبارزه با بیماری های گیاهی به این استان از سوی وزارت خانه مربوطه اعلام خواهد شد.

- استاندار خراسان شمالی گفت: به زودی اعتبارات لازم برای مبارزه با بیماری های گیاهی به این استان از سوی وزارت خانه مربوطه اعلام خواهد شد.

محمد علی شجاعی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در پاسخ به این سوال که بسیاری از مزارع و تاکستان های این استان به علت سیلاب های جاری شده و همچنین رطوبت زیاد موجود در معرض طغیان بیماری های گیاهی همچون زنگ گندم، سفیدک انگور و حمله ملخ ها قرار دارند و از سوی دیگر کشاورزان نیز توان مالی کافی برای مبارزه را ندارند؟ اظهار کرد: به احتمال زیاد اعلام این اعتبارات به تأخیر نخواهد افتاد و علاوه بر آن نمی شود از این موضوع گذشت.

وی افزود: این دغدغه از سوی وزارت جهاد کشاورزی نیز وجود دارد و درخواست ها و پیگیری های لازم نیز برای جذب اعتبارات مورد نیاز به منظور دفع بیماری و آفات انجام شده است.

شجاعی اظهار کرد: علاوه بر آن از آنجایی که نگرانی ها برای بروز سرمازدگی و آفات از قبل در این استان وجود داشت، موجب شده تا در روستاها ورود پیدا کنیم و در اندازه توان اقداماتی انجام شده است.

وی در ادامه توضیح داد: جمع بندی خسارت های حوزه کشاورزی با وزارت جهاد کشاورزی است، قرار گاه به وزارت کشور رفته است اما هر وزارت خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام بزودی اعتبارات لازم برای مبارزه با بیماری گیاهی در خراسان شمالی

اعلام بزودی اعتبارات لازم برای مبارزه با بیماری گیاهی در خراسان شمالی