مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اردیبهشت 1398 ساعت 16:312019-04-28سياسي

«یک روایت معتبر» پس از ده سال پژوهش توسط انتشارات آستان قدس رضوی رونمایی شد


مجموعه 15 جلدی «یک روایت معتبر» حاصل 10 سال پژوهش جمعی از محققان توسط انتشارات به نشر در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس؛ مجموعه 15 جلدی یک روایت معتبر به همت انتشارات به نشر در سی ودومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی شد.

حسین سعیدی مدیرعامل انتشارات به نشر در گفت وگو با فارس با اعلام این خبر گفت: گفتمان انقلاب اسلامی و اشاعه و بیان ارزش های آن یکی از سرفصل های اصلی تولید کتاب در به نشر است که به نشر به صورت جدی آن را دنبال می کند.

حسین سعیدی افزود: به نشر در سال های اخیر توانسته آثاری را در زمینه تاریخ انقلاب، ادبیات انقلاب اسلامی ویژه قشر جوان و دانشجو متفاوت با سایر کتاب های منتشر شده ناشران سطح کشور با نگاهی به روایات به صورت آثاری داستانی منتشر کند که از میان می توان به مجموعه یک روایت معتبر اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه مخاطب اصلی این اثر جوانان ایران زمین، دانشجویان و عموم مردم هستند که می کوشند هر چه بیشتر در مورد انقلاب اسلامی ایران و آرمان های آن بدانند، افزود: یک روایت معتبر مجموعه بازخوانی روایت اشخاص، وقایع و اماکن ویژه و مهم مرتبط با تاریخ انقلاب اسلامی است که به کوشش جمعی از نویسندگان انقلابی به نگارش درآمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«یک روایت معتبر» پس از ده سال پژوهش توسط انتشارات آستان قدس رضوی رونمایی شد

«یک روایت معتبر» پس از ده سال پژوهش توسط انتشارات آستان قدس رضوی رونمایی شد