مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اردیبهشت 1398 ساعت 14:452019-04-27دانش

تفاهم نامه دانش بنیان دانشگاه آزاد در حوزه صنعت خودروسازی


جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری دوجانبه بین دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو (ایپکو) و تفاهم نامه سه جانبه بین دانشگاه آزاد اسلامی و دو هلدینگ سرمایه گذاری برگزار شد.

- عکس آرشیوی است جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری دوجانبه بین دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو (ایپکو) و تفاهم نامه سه جانبه بین دانشگاه آزاد اسلامی و دو هلدینگ سرمایه گذاری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تفاهم نامه همکاری دوجانبه بین دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو (ایپکو) به امضای دکتر بابک نگاهداری سرپرست معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی و مهندس مهدی رجبعلی قائم مقام مدیرعامل شرکت ایپکو رسید.

دکتر نگاهداری در جلسه انعقاد این تفاهم نامه، با بیان اینکه امیدوارم این تفاهم نامه برای دانشگاه آزاد اسلامی و صنعت خودروسازی مؤثر و مفید واقع شود، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مولود انقلاب، از متن مردم و جامعه است و خود را ملزم به کمک به مردم و جامعه می داند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی دارای پتانسیل فراوانی از جمله 11 هزار آزمایشگاه و کارگاه، تجهیزات تخصصی، هیأت علمی توانمند و متخصص است، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با این ظرفیت عظیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه دانش بنیان دانشگاه آزاد در حوزه صنعت خودروسازی

تفاهم نامه دانش بنیان دانشگاه آزاد در حوزه صنعت خودروسازی