مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اردیبهشت 1398 ساعت 11:062019-04-26دانش

تاکنون 7 گروه عمرانی و پزشکی به مناطق سیل زده پلدختر و کوهدشت اعزام شدند


توحید رستمی، مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص فعالیت گروه های جهادی در مناطق سیل زده گفت: - مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان گفت: از ابتدای وقوع سیل تا به الان توانسته ایم 7 گروه عمرانی و پزشکی به پلدختر و کوهدشت استان لرستان اعزام کنیم.

توحید رستمی، مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص فعالیت گروه های جهادی در مناطق سیل زده گفت: با توجه به اینکه استان کردستان به عنوان معین لرستان در بحث سیل شناخته شده، فعالیت جهادگران بسیج دانشجویی استان از همان روز های ابتدایی وقوع سیل در لرستان آغاز شد.

رستمی افزود: از ابتدای وقوع سیل تا به الان توانسته ایم 7 گروه عمرانی و پزشکی به پلدختر و کوهدشت استان لرستان اعزام کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان با بیان اینکه 37 گروه جهادی دانشجویی فعال در استان کردستان وجود دارد، گفت: در صورتی که شرایط لازم فراهم باشد از این امکان برخورداریم که تا شروع ماه مبارک رمضان تمامی گروه های جهادی فعالمان را به منطقه سیل زده پلدختر اعزام کنیم تا به فعالیت های جهادی بپردازند.

وی ادامه داد: هر گروه جهادی که به پلدختر و کوهدشت اعزام کردیم متشکل از 10 تا 15 جهادگر بوده است و این گروه ها در بازه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون 7 گروه عمرانی و پزشکی به مناطق سیل زده پلدختر و کوهدشت اعزام شدند

تاکنون 7 گروه عمرانی و پزشکی به مناطق سیل زده پلدختر و کوهدشت اعزام شدند