مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اردیبهشت 1398 ساعت 10:562019-04-26سياسي

تاکید وزرای دفاع ایران و روسیه بر تداوم همکاری دو کشور در مبارزه با تروریسم


وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه کنفرانس امنیتی مسکو با وزیر دفاع روسیه دیدار و پیرامون روابط دو جانبه منطقه ای و بین المللی گفت وگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه کنفرانس امنیتی مسکو با ارتشبد شایگو وزیر دفاع فدارسیون روسیه دیدار و پیرامون روابط دو جانبه منطقه ای و بین المللی گفت وگو کردند.

امیر سرتیپ حاتمی در این دیدار با ابراز خرسندی از روند روبه رشد روابط دو کشور در تمام حوزه های مورد علاقه اظهار داشت: تعاملات دفاعی و امنیتی بین ایران و مسکو در سایه اراده رهبران سیاسی دو کشور رو به رشد بوده است.

وی با بیان اینکه در حوزه های روابط دوجانبه، دو کشور ایران و روسیه ظرفیت های زیادی برای افزایش تعاملات دارند، بر توسعه کمی و کیفی همکاری های نظامی و دفاعی در جهت تحکیم ثبات و امنیت در منطقه و جهان تاکید کرد.

وزیر دفاع فدارسیون روسیه نیز با بیان اینکه همکاری های دفاعی ـ نظامی بین ایران و روسیه به سطح بالایی ارتقاء یافته است، اظهار داشت: همکاری های دو کشور در چارچوب مذاکرات آستانه برای مبارزه با تروریسم و برقراری آتش بس در سوریه، نقش مهمی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید وزرای دفاع ایران و روسیه بر تداوم همکاری دو کشور در مبارزه با تروریسم

تاکید وزرای دفاع ایران و روسیه بر تداوم همکاری دو کشور در مبارزه با تروریسم