مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اردیبهشت 1398 ساعت 10:462019-04-26اقتصادي

ترخیص 120 دستگاه آمبولانس پیشرفته از بندر شهید باهنر


ناظر گمرکات هرمزگان از ترخیص120 دستگاه آمبولانس وارداتی با تجهیزات پیشرفته و ارسال به نقاط مختلف کشور از بندر شهید باهنر بندرعباس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین سعیدی در این خصوص اظهار داشت: به منظور تسهیل در خدمات رسانی به مردم در نقاط صعب العبور، سخت گذر و سیل زده کشور،  وزارت بهداشت، 400 دستگاه آمبولانس را از یکی از کشور های اروپایی وارد کرد.

وی با بیان اینکه این آمبولانس ها از اواخر سال گذشته به گمرک استان هرمزگان اظهار شد، افزود: 120 دستگاه از آن ها مجوز های قانونی و ترخیص از گمرک را اخذ کردند.

ناظر گمرکات هرمزگان همچنین به وجود 280 دستگاه آمبولانس دیگر در بندر شهید باهنر بندرعباس اشاره و تصریح کرد: وزارت بهداشت در صورت اخذ مجوز های خروج، می تواند این تعداد آمبولانس را از گمرک بندرشهید باهنر ترخیص کند.

مدیرکل گمرک شهید باهنر بندرعباس نیز با اشاره به مشخصات این آمولانس ها ابراز داشت: آمبولانس های مزبور دارای دو دیفرانسیل و با کمک های قوی بوده که به نام آمبولانس های اسپرنتر شناخته می شوند.

مهدی رضایی بیان کرد: این آمبولانس ها 15 سانتی متر نسبت به آمبولانس های فعلی در ایران بلند تر بوده و برای عبور از مناطق سخت گذر کاربرد دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص 120 دستگاه آمبولانس پیشرفته از بندر شهید باهنر

ترخیص 120 دستگاه آمبولانس پیشرفته از بندر شهید باهنر