مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اردیبهشت 1398 ساعت 10:202019-04-26سياسي

درخواست همسر شهید «محمد منتظرقائم» از مسوولان


همسر شهید محمد منتظر قائم از مسئولان درخواست کرد که با تکیه بر ظرفیت های عظیم درون کشور به ویژه جوانان مومن و انقلابی و مبارزه با فساد و اصلاح قوانین و ممانعت از ورود کالای قاچاق و تسهیل در صدور مجوزها، - زمینه تبدیل تهدیدها به فرصت ها را فراهم بیاورند تا سال 98 سال گشایش برای ملت باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صدیقه بیگم مدرس ثانوی، در مراسم گرامیداشت واقعه پنجم اردیبهشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس اظهار کرد: از این مکان مقدس به غرب زده های نفوذی پیام می دهیم که از صحرای طبس عبرت گرفته و از بزرگ کردن کدخدای خویش و پمپاژ افکار غربی دست بردارند.

وی ادامه داد: درگیری ما با شیطان بزرگ در 40 سال گذشته از حوادث مختلف همچون صحرای طبس، جنگ تحمیلی، جنگ نفتکش ها، بمباران شهرها، ترور دانشمندان هسته ای، هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری، تحریم های اقتصادی و غیره، درگیری ماهوی و ذاتی است.

این همسر شهید بیان کرد: افراد و جریان هایی در کشور می گویند درگیری ما با آمریکا به دلیل این است که جمهوری اسلامی ایجاد کننده تنش در منطقه است و اگر با آمریکا وارد مذاکره شویم مشکلات حل می شود که این ها دروغ می گویند و اشتباه می کنند؛ چراکه ماهیت اسلام ناب ظلم ستیز است و نمی تواند با ظالم کنار بیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست همسر شهید «محمد منتظرقائم» از مسوولان

درخواست همسر شهید «محمد منتظرقائم» از مسوولان