مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اردیبهشت 1398 ساعت 09:102019-04-26سياسي

آمادگی اعضای هیات علمی دانشگاه چمران برای همکاری با هیات ویژه بررسی سیلاب


رییس دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به توانایی های اعضای هیات علمی این دانشگاه، گفت: اعضای هیات علمی دانشگاه شهید چمران آمادگی انجام همکاری با هیات ویژه گزارش ملی سیلاب را دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامحسین خواجه در نشست رییس هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب با دانشگاهیان خوزستان درخصوص بررسی آخرین وضعیت سیل و خسارت های ناشی از آن که در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، اظهار کرد: از روزهای اولیه سیلاب دانشگاه شهید چمران اهواز در ابعاد مختلفی که می توانست وارد شد و تلاش کرد که تا جایی که می تواند به کاهش آسیب های ناشی از سیلاب از طریق جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی کمک کند.

وی افزود: برخی همکاران ما از یک تا 10 روز از حقوق خود را برای کمک به سیل زدگان اهدا کردند.

اعزام اکیپ هایی از سوی دانشگاه برای ارائه خدمات روانشناختی و مشاوره و اعزام اکیپ های دامپزشکی برای رسیدگی به دام های روستاییان و اعزام تیم های امداد و نجات از میان دانشجویان داوطلب با هماهنگی هلال احمر، از دیگر اقدامات انجام شده در دانشگاه بود.

رییس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: همکاران ما در دانشکده علوم آب و دانشکده علوم زمین نیز کمک هایی به مسئولان استان در زمینه های علمی و کاهش آسیب های ایجاد شده در سیل داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی اعضای هیات علمی دانشگاه چمران برای همکاری با هیات ویژه بررسی سیلاب

آمادگی اعضای هیات علمی دانشگاه چمران برای همکاری با هیات ویژه بررسی سیلاب