مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اردیبهشت 1398 ساعت 00:212019-04-25سياسي

«مجید محنایی» معاون استاندار البرز شد


طی حکمی از سوی استاندار البرز، مجید محنایی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار منصوب و در نشست شورای اداری استانداری، معرفی گردید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از البرز، مجید محنایی که با آمدن سید موسی خادمی استاندار وقت کهگیلویه و بویراحمد سکان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی این استان را  برعهده گرفت با آمدن علی محمد احمدی آهنگ تغییر او به صدا درآمد و با حاشیه های زیادی هم کنار آمد.

به گفته محنایی پدرخوانده های سیاسی فشارهای زیادی به او می آوردند و آنها هم در رفتنش از استانداری کهگیلویه و بویراحمد بی تاثیر نبودند.

اما محنایی حذف نشد بلکه الان او در استان بزرگتری سکان معاون استانداری را دو باره به دست گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از روابط عمومی استانداری البرز طی حکمی از سوی شهبازی استاندار البرز، مجید محنایی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار منصوب و در نشست شورای اداری استانداری، معرفی گردید.

در متن این حکم آمده است: با استعانت از خداوند مهربان به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی منصوب می شوید.

امید است در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در انجام امور محوله جهت پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مجید محنایی» معاون استاندار البرز شد

«مجید محنایی» معاون استاندار البرز شد