مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اردیبهشت 1398 ساعت 00:102019-04-25سياسي

چرا کارخانه قند 80 سال ورامین دچار مشکل شده است؟


نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس با بیان این مطلب که کارخانه قند 80 ساله ورامین، همان کارخانه قند معروف کشور بود ولی امروزه دچار مشکل شده است، - ابراز عقیده کرد: دولت برای بهبود این مسئله کمک نمی کند.

سید حسین نقوی حسینی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا بیان کرد: امروزه جمهوری اسلامی ایران در شرایطی قرار دارد که راهی به غیر از رونق تولید داخلی نداریم، اگر تولید رونق پیدا کند، بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی نیز برطرف می شود.

نماینده دشت ورامین در مجلس گفت: بحران بیکاری در جامعه حاصل رکود اقتصادی است، اگر این رکود برطرف بشود و رونق تولید داشته باشیم، جوانان ما بیکار نخواهد ماند.

نقوی حسینی ادامه داد: امروزه مسئولان باید به گونه عمل بکنند که سرمایه های سرگردان و کارخانه های نیمه کاره و یا تعطیل شده به راه بیفتند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: امیدواریم دولت و مجلس و تمام نهادها دست به دست هم بدهند و برای تحقق شعار سال 98 هر کاری که می توانند انجام بدهند.

وی افزود: در منطقه دشت ورامین، کارخانجات زیادی ساخته شد، سرمایه های فراوانی جذب شد، مراکز تولیدی فراوانی راه اندازی شد، اما متأسفانه این کارخانجات تعطیل و یا نیمه تعطیل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا کارخانه قند 80 سال ورامین دچار مشکل شده است؟

چرا کارخانه قند 80 سال ورامین دچار مشکل شده است؟