مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اردیبهشت 1398 ساعت 19:112019-04-25فرهنگي

اعلام آمادگی برای انتشار کتاب «خاطرات سفیر 2» / کیک 120 هزارتایی شدن کتاب بُریده شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جشن 120 هزار تایی شدن کتاب خاطرات سفیر نوشته نیلوفر شادمهری با حضور نویسنده، عبدالحمید قره داغی مدیرعامل انتشارات سوره مهر، - اعلام آمادگی برای انتشار کتاب خاطرات سفیر 2 / کیک 120 هزارتایی شدن کتاب بُریده شد نویسنده کتاب خاطرات سفیر گفت: من همچنان یک مجموعه ای دستنوشته و خاطرات دارم که به شکل روزنگاشت است؛ برای خاطرات سفیر 2 هم نیاز به نوشتن ندارم چرا که مطالب آمده است و تنها باید تحویل ناشر داده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جشن 120 هزار تایی شدن کتاب خاطرات سفیر نوشته نیلوفر شادمهری با حضور نویسنده، عبدالحمید قره داغی مدیرعامل انتشارات سوره مهر، و جمعی از علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی، در غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی واقع در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد.

در ابتدای این نشست شادمهری، نویسنده کتاب عنوان کرد: این کتاب بخشی از خاطرات اجتماعی بنده در سال اول دوره تحصیل دکتری در فرانسه است؛ البته صرفا بخشی از خاطراتم را در این کتاب جای داده ام.

وی افزود: کتابی که الان می بینید درواقع بدون هیچگونه دخل و تصرف و حذفیاتی است.

گرچه کتاب را سه بار نوشتم؛ به طوریکه بار اول کاملا ادبی بود، مرتبه ای دیگر آن را عامیانه نوشتم، اما نسخه فعلی حالت بینابین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی برای انتشار کتاب «خاطرات سفیر 2» / کیک 120 هزارتایی شدن کتاب بُریده شد

اعلام آمادگی برای انتشار کتاب «خاطرات سفیر 2» / کیک 120 هزارتایی شدن کتاب بُریده شد