مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اردیبهشت 1398 ساعت 13:552019-04-25سياسي

رقابت بیش از 17 هزار دانش آموز در مرحله اول المپیاد دانش آموزی نانو


آزمون مرحله اول دهمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو، صبح فردا جمعه 6 اردیبهشت ماه 1398 با حضور بیش از 17 هزار دانش آموز داوطلب برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو با هدف شناسایی استعدادهای برتر دانش آموزی و همچنین پرورش و هدایت دانش آموزان مستعد توسط باشگاه دانش آموزی نانو برگزار می شود.

بر اساس تفاهم‬ نامه ای که میان ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان منعقد شد، این المپیاد از سال جاری با تأیید و همکاری مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان برگزار خواهد شد ضمن آنکه برگزیدگان این المپیاد مطابق با آیین نامه های بنیاد ملی نخبگان، از امتیازات این بنیاد نیز برخوردار می شوند.

آزمون مرحله اول دهمین دوره المپیاد دانش آموزی نانو در ساعت 10 صبح روز جمعه 6 اردیبهشت ماه 1398 به صورت همزمان در 121 شهر و 124 حوزه با حضور 17 هزار و 412 دانش آموز داوطلب برگزار خواهد شد.

مرحله دوم، این المپیاد نیز به صورت کتبی در تیرماه 1398 و مرحله سوم نیز با حضور داوطلبانی که موفق به کسب حدنصاب نمره مرحله دوم شوند، به صورت یک اردوی علمی، آموزشی و رقابتی در دهه اول شهریورماه 1398 برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت بیش از 17 هزار دانش آموز در مرحله اول المپیاد دانش آموزی نانو

رقابت بیش از 17 هزار دانش آموز در مرحله اول المپیاد دانش آموزی نانو