مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اردیبهشت 1398 ساعت 13:112019-04-25سياسي

ظریف با گوترش و رییس مجمع عمومی سازمان ملل دیدار کرد


وزیر امور خارجه ایران در ادامه رایزنی هایش در نیویورک ضمن دیدار با دبیرکل سازمان ملل با رییس مجمع عمومی نیز ملاقات و به گفت وگو پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که سه شنبه سوم اردیبهشت ماه به منظور شرکت در نشست روز بین المللی چندجانبه گرایی و دیپلماسی برای صلح در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرد، دیروز (چهارشنبه) در حاشیه این نشست با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل و همچنین ماریا فرناندا اسپینوزا رییس مجمع عمومی دیدار و گفت وگو کرد.

    وزیر خارجه ایران پس از دیدار با گوترش در جمع خبرنگاران گفت که در این دیدار درباره مسائل دوجانبه، اقدامات غیرقانونی آمریکا در قبال فلسطین از جمله شناسایی اشغال جولان و بیت المقدس، سوریه، لیبی، شمال آفریقا و یمن صحبت کرده است.

وی اقدامات غیرقانونی آمریکا علیه ایران را از جمله دیگر مواردی برشمرد که با گوترش درباره آن گفت وگو کرده است.

    رییس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران همچنین ضمن شرکت در نشست عالی رتبه مجمع عمومی ملل متحد برای بزرگداشت و ارتقاء روز بین المللی چندجانبه گرایی و دیپلماسی برای صلح در نیویورک در این نشست به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: ایران همیشه از چندجانبه گرایی و دیپلماسی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریف با گوترش و رییس مجمع عمومی سازمان ملل دیدار کرد

ظریف با گوترش و رییس مجمع عمومی سازمان ملل دیدار کرد