مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 23:062019-04-24اجتماعي

فارس من/ عدم اجرای فاضلاب در کمیجان موجب بروز بوی نامطبوع در برخی محله ها شده است


در صورتی که عملیات احداث پروژه فاضلاب شهری کمیجان اجرا نشود، در بارش های آینده به واسطه رطوبت ایجاد شده 100 منزل مسکونی تخریب خواهد شد.

- نجفعلی سلطانی در گفتگو با خبرنگار فارس در اراک، با اشاره به ثبت سوژه بوی نامطبوع ناشی از ورود فاضلاب به منازل کمیجانی ها در سامانه فارس من علت استشمام بوی نامطبوع در برخی از مناطق کمیجان را رطوبت و بوی نم ناشی از بارش های اخیر دانست و بیان کرد: عدم اجرای فاضلاب شهری در مناطق انار، قلعه و مسجد جامع کمیجان  سبب شده سطح آب در بارش های اخیر بالا آمده و رطوبت و بوی نم و نامطبوع در محوطه استشمام شود.

وی با اشاره به اینکه در برخی از محله های کمیجان از جمله انار، قلعه و مسجد جامع قابلیت اجرای چاه جذبی برای دفع فاضلاب وجود ندارد، تصریح کرد: در حال حاضر فاضلاب شهری این مناطق در سطح خیابان و کانال های شهرداری رها سازی می شود.

  رییس شورای شهر کمیجان با اشاره به اینکه طرح احداث پروژه فاضلاب شهری کمیجان از سال 88 در دستور کار مسوولان شهرستان و استان قرار داشته است، اظهار کرد: با گذشت 10 سال از زمان اجرای طرح، متاسفانه تا امروز هیچ اقدامی در این راستا انجام نشده است.

  سلطانی ادامه داد: پس از پیگیری های بسیار قرار بر این شد تا 22 بهمن سال گذشته کلنگ احداث فاضلاب شهری در کمیجان زده شود، اما این اقدام صورت نگرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من/ عدم اجرای فاضلاب در کمیجان موجب بروز بوی نامطبوع در برخی محله ها شده است

فارس من/ عدم اجرای فاضلاب در کمیجان موجب بروز بوی نامطبوع در برخی محله ها شده است