مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 21:262019-04-24اقتصادي

ارائه تمهیدات لازم برای جابجایی مردم از بافت فرسوده با واگذاری زمین


منافع مردم باید در اولویت کار مدیران قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی عصر امروز در نشست ستاد بازآفرینی شهری استان هرمزگان، عنوان کرد: باید به منظور افزایش ایمنی واحدهای مسکونی، نظارت بر صنعت ساختمان سازی سختگیرانه و قوی باشد تا از بروز هر گونه تخلف احتمالی در این بخش جلوگیری شود.

وی ادامه داد: علاوه بر نظارت سختگیرانه در ساخت و سازها، باید از احداث ساختمان های مسکونی غیرمجاز در سطح استان و به ویژه شهر بندرعباس جلوگیری کرد.

وی با اشاره به طرح مناسب سازی محله چاهستانی های بندرعباس، افزود: باید اولویت در مناسب سازی بافت فرسوده این محله، منازل مسکونی مردم باشد و تعیین تکلیف واحدهای آسیب پذیر در اولویت باشد.

همتی خاطرنشان کرد: درست است که ساخت خیابان و کوچه مهم است اما آنچه که اولویت دارد رفع مشکل ساختمان های مسکونی غیر مجاز است که جان مردم را به خطر خواهد انداخت و روند جابجایی افراد از این گونه مکان ها باید در اولویت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بر سر منافع مردم با هیچ کس معامله نخواهم کرد، گفت: منافع مردم باید در اولویت کار مدیران قرار گیرد و با مدیرانی که این اولویت مهم را رعایت نکنند، با قاطعیت و طبق قانون برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تمهیدات لازم برای جابجایی مردم از بافت فرسوده با واگذاری زمین

ارائه تمهیدات لازم برای جابجایی مردم از بافت فرسوده با واگذاری زمین