مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 20:262019-04-24سياسي

اجرای طرح «هر خانواده، یک چشم روشنی» با هدف کمک به سیل زدگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مینو اصلانی عصر امروز در نشستی با بانوان نخبه استان همدان با بیان اینکه بیش از 9 میلیون بانوی بسیجی در کشور ساماندهی شده اند، اظهار کرد: بیش از 20 هزار پایگاه مقاومت و 2 هزار کانون فرهنگی و اقشار مختلف بسیجی بانوان در راه حفظ ارزش ها و تعمیق باورها، تمدن اسلامی و حرکت به سمت ظهور فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه برای تقویت بنیان خانواده تلاش بسیاری صورت گرفته است، افزود: یک هزار نفر در کشور آموزش دیده آند تا به حفظ بنیان خانواده کمک کنند.

مسؤول بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه 8 هزار نخبه بسیجی بانو در کشور داریم، تصریح کرد: 3 هزار مهد قرآنی در کشور راه اندازی شده که به صورت مردمی اداره می شود.

اصلانی در ادامه با اشاره به اینکه بسیج جامعه زنان از 29 اسفندماه گذشته با بیش از 30 گردان کوثر از بانوان بسیجی در استان های سیل زده حاضر شده است، ادامه داد: به تازگی 7 هزار قوطی شیر خشک به استان خوزستان ارسال شده است.

وی با بیان اینکه حضور پررنگ مردم در کمک به سیل زدگان را شاهد بودیم، خاطرنشان کرد: دفاتر مشاوره برای حل مشکلات روحی مردم در مناطق سیل زده ایجاد شد و حدود 200 مشاور حوزه و دانشگاه در این مراکز حاضر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «هر خانواده، یک چشم روشنی» با هدف کمک به سیل زدگان

اجرای طرح «هر خانواده، یک چشم روشنی» با هدف کمک به سیل زدگان