مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 19:002019-04-24پزشكي

اختصاص 6 میلیارد تومان برای ساخت مرکز آموزشی بهورزان


رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان گفت: پروژه ساخت مرکز آموزشی بهورزان با اعتباری افزون بر 6 میلیارد تومان کلنگ زنی شد که تا دوسال آینده تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حبیب الله موسوی بهار امروز- چهارشنبه 4 اردیبهشت- در آیین کلنگ زنی مرکز آموزش بهورزی و پایگاه سلامت الزهرا (س) همدان، اظهار کرد: مرکز آموزش بهورزان سال ها در بنایی کهنه و فرسوده مستقر بود و برای بهورزانی که شبانه روزی به مدت دوسال در آن مستقر بودند، شایسته نبود.

وی افزود: با وجود اینکه بهورزان دوران تحصیلی دانشگاهی ندارند، با این حال یکی از ارکان مهم پیشگیری و مراقبت در حوزه درمان هستند و زحمات زیادی می کشند.

موسوی بهار عنوان کرد: با تخلیه این مکان بهورزان به مکان کلینیک شیخ الرییس منتقل شده و با ساخت این مرکز به همین مکان بازمی گردند و با توسعه ساختمان موردنظر احتمال جذب برای آموزش از خارج استان نیز وجود دارد و باید برنامه ای داشته باشیم.

کامران گردان، رییس شورای اسلامی شهر همدان نیز درباره مجوزات قانونی ساخت این مرکز گفت: از آنجایی که خدمات پزشکی جز خدمات عام المنفعه است در دفترچه عوارض تخفیفات زیادی برای این مراکز درمانی درنظر گرفته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 6 میلیارد تومان برای ساخت مرکز آموزشی بهورزان

اختصاص 6 میلیارد تومان برای ساخت مرکز آموزشی بهورزان