مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 15:402019-04-24اقتصادي

حاشیه های ایجاد شده برای فعالیت کوره های ذغال سیمکان جهرم


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس تصریح کرد که هیچ یک از کارگاه های تولید ذغال فعال در بخش سیمکان جهرم، پروانه و مجوز فعالیت ندارند و فعالیت شان غیرقانونی تلقی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرزاد بوستانی، چهارشنبه چهارم اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: اکنون بالغ بر 1600 واحد کوره تولید ذغال در بخش سیمکان شهرستان جهرم فعال است؛ بخشی از این کوره ها در املاک شخصی و بخشی در اراضی ملی و دولتی وجود دارد.

وی با بیان این که طی سه سال گذشته احکام خلع ید و رفع تصرف از 3800 هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی فارس صادر یا ماده 59 اعمال شده است، گفت: در این مدت 8300 پرونده برخورد با متخلفین تنظیم شده و بالغ بر 3 هزار و 150 هکتار عرصه منابع طبیعی رفع تصرف شده است.

بوستانی با یادآوری این که بخشی از پرونده ها مربوط به بخش سیمکان شهرستان جهرم بوده است، گفت: اجرای احکام قضایی در بخش سیمکان جهرم برای برخی اشخاص ناخوشایند بوده است.

مدیرکل منابع طبیعی استان فارس خاطرنشان کرد که برای مقابله با کوره های تولید ذغال در سال گذشته بالغ بر 75 حکم گرفته شده است، گفت: حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملی، اولویت اصلی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری و به تبع آن اداره های منابع طبیعی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه های ایجاد شده برای فعالیت کوره های ذغال سیمکان جهرم

حاشیه های ایجاد شده برای فعالیت کوره های ذغال سیمکان جهرم