مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 15:262019-04-24اقتصادي

خسارت سیلاب به 850 کیلومتر از راه های مواصلاتی همدان/ آسیب دیدگی 255 دهنه پل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مصطفی پناهنده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سال 97 سالی پرچالش بود اظهار کرد: بعد از اعمال تحریم هایی که به کشورمان تحمیل شد، برای رفع موانع و مشکلات پیگیری لازم در زمینه بیمه و تأمین لوازم و قطعات مورد نیاز آنها انجام شد.

وی با اشاره به اینکه در مدیریت سیلاب در روزهای اول سال نیز اقدامات خوبی صورت گرفت افزود: در سیلاب ها نیز راهداری همدان نمره قبولی گرفت که از همه همکاران تشکر می کنم زیرا با تمام وجود حاضر شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان با بیان اینکه همدان یکی از استان های درگیر سیل بود افزود: استان ما با اعمال مدیریت صحیح دچار چالش نشد و تمام دستگاه ها نیز با برنامه ریزی باعث شدند که آسیب زیادی نبینیم.

وی با اشاره به اینکه عوامل راهداری از یکم بهمن ماه آماده ارائه خدمات نوروزی بودند تصریح کرد: بارش های سنگینی در ایام نوروز رخ داد و باعث شد کار راهداری به مهمانداری ارجح شود.

پناهنده یادآور شد: 516 نیرو در استان عملیات راهداری را انجام دادند و با 255 دستگاه وسیله برف روبی شبانه روز مشغول بودند تا راهی بسته نشود.

وی با تأکید بر اینکه بارش ها باعث شد بسیاری از راه های ما از بین رفت خاطرنشان کرد: در روستای قلعه جوق فامنین و همچنین روستای راستگویان راه آنها به علت سیل مهیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت سیلاب به 850 کیلومتر از راه های مواصلاتی همدان/ آسیب دیدگی 255 دهنه پل

خسارت سیلاب به 850 کیلومتر از راه های مواصلاتی همدان/ آسیب دیدگی 255 دهنه پل