مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 15:212019-04-24سياسي

نگاهی به خدمات و فعالیت های بزرگترین خیر عرصه پزشکی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ، سال گذشته در چنین روزی(چهارم اردیبهشت 1397) دکتر محمود متین بنیان گذار بیمارستان ایران و یکی از خیّران بزرگ ایران، - دکتر محمود متین بنیان گذار بیمارستان ایران و از خیّران بزرگ عرصه پزشکی بود که سال گذشته در چهارم اردیبهشت درگذشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ، سال گذشته در چنین روزی(چهارم اردیبهشت 1397) دکتر محمود متین بنیان گذار بیمارستان ایران و یکی از خیّران بزرگ ایران، درگذشت.

اکنون پس از گذشت یک سال، فرزند این جراحِ معروف، با نوشتن یادداشتی تلاش کرده تا یاد و خاطره ی پدر را گرامی دارد.

متن یادداشت کورش متین برای نخستین سالگرد درگذشت پدرش به این شرح است: وصال آن لب شیرین به خسروان دادند ترا نصیب همان به که کوه کن باشی (ه.

الف.

سایه) در یادداشتی با عنوان فریاد میهن در سالگرد تولد دوست و همکار ارجمندم شادروان ایرج بسطامی اشارتی کرده بودم که در سرزمین عزیزمان، گویی هنرمندان خلوت گزیده ای که حاجتی به تماشای صحرای همه روزگی ندارند و در طلب گوهر گویای عشق اند، اغلب تولدشان بعد از درگذشت شان آغاز می گردد! اکنون پس از گذشت یک سال از پرواز پدر که بی تردید عاشق و خدمتکار ملی میهنی بودند و عمر خود را وقف درمان دردمندان هم وطن و آموزش و پرورش هزاران پزشک و متخصص ایرانی نمودند به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به خدمات و فعالیت های بزرگترین خیر عرصه پزشکی

نگاهی به خدمات و فعالیت های بزرگترین خیر عرصه پزشکی