مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 14:562019-04-24سياسي

خبرهای خوب برای اهالی شهرک سعدی/ساخت 30 واحد آپارتمان برای محرومان تا پایان امسال


فرمانده سپاه احمدبن موسی (ع) شیراز خبرهای خوبی از کمک به محرومان شهرک سعدی ارائه کرد و از ساخت 30واحد آپارتمانی برای آنان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ مرتضی خسروانی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه سیل اخیر در شیراز و با بیان اینکه روزانه 200 نفر از گروه های جهادی در منطقه سعدی فعالیت های عمرانی منازل مردم را انجام می دهند، اظهار داشت: تجلی وحدت و همدلی را در سیل اخیر شیراز مشاهده کردیم.

وی روحیه انقلابی و تفکر جهادی را شروط موردنیاز برای رفع مشکلات دانست و گفت: نمونه این روحیه و تفکر را در سیل اخیر مشاهده کردیم و دیدیم که با همین روحیه ها و تفکر همگان پای کار آمدند و دست به دست هم دادند تا مشکلات مردم را برطرف کنند.

*کمک نقدی به سیل زدگان وی با بیان اینکه بیش از 850 خانواده در منطقه سعدی از سیل اخیر شیراز، آسیب دیده شدند، گفت: تاکنون کمک های خوبی به سیل زدگان کرده ایم به طوری که 500 میلیون تومان کمک های نقدی و 3 میلیارد تومان نیز کمک های غیر نقدی از قبیل پتو، لوازم خانگی، مواد غذایی و غیره میان سیل زدگان توزیع کرده و 250 وسیله از لوازم خانگی تعمیر شد.

خسروانی از تهیه شناسنامه برای خانواده های سیل زده شیراز خبر داد و گفت: این شناسنامه ها را به منظور ساماندهی کمک هایی که به این خانواده ها انجام م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای خوب برای اهالی شهرک سعدی/ساخت 30 واحد آپارتمان برای محرومان تا پایان امسال

خبرهای خوب برای اهالی شهرک سعدی/ساخت 30 واحد آپارتمان برای محرومان تا پایان امسال