مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 11:562019-04-24سياسي

مدیریت شهری زنجان، آسفالت سایر شهرها را بازدید و از آنها الگوبرداری کند


رییس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر زنجان گفت: پیشنهاد می کنم شهردار و معاونان وی بازدیدی از این مناطق داشته باشند و ببینند که آن شهرها برای آسفالت و سد معبر خود چه می کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، احمد نصیری پیش از ظهر امروز در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان با اشاره به حضور خود در مناطق سیل زده اظهار کرد: به خاطر حضور پررنگ مردم که در روز سخت به مناطق سیل زده کمک کردند، تقدیر می کنم.

رییس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه به همت مردم زنجان روزانه 20 هزار غذا توسط زنجانی ها در مناطق سیل زده توزیع می شود ، تصریح کرد: همین ایثار و فداکاری موجب شده است که نام زنجان همواره در کشور بدرخشد.

وی با اشاره به اینکه اگر کمک های مردمی نباشد دولت قادر نیست در آنجا کاری بکند، بیان کرد: امیدواریم این کمک ها همچنان ادامه دار باشد.

نصیری با اشاره به بازدید خود از، شهرهای مختلف به لحاظ حضوری که در مناطق سیل زده داشت، گفت: در شهر بزرگی همچون همدان که حتی از زنجان سردتر است شهر بسیار زیبا بود و ورودی و آسفالت آن قابل مقایسه با زنجان نبود.

رییس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر زنجان تصریح کرد: پیشنهاد می کنم شهردار و معاونان وی بازدیدی از این مناطق داشته باشند و ببینند که آن شهرها برای آس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت شهری زنجان، آسفالت سایر شهرها را بازدید و از آنها الگوبرداری کند

مدیریت شهری زنجان، آسفالت سایر شهرها را بازدید و از آنها الگوبرداری کند