مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 11:562019-04-24سياسي

واعظی: دو نفر برای سخنگویی دولت معرفی شده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت با اشاره به نبود سخنگوی دولت اظهار کرد: هفته گذشته در جلسه ای با آقای رییس جمهور صحبت هایی انجام شد و در نهایت دو نفر برای سخنگویی دولت معرفی شده اند که به زودی .

- رییس دفتر رییس جمهور گفت: هفته گذشته در جلسه ای با آقای رییس جمهور صحبت هایی انجام شد و در نهایت دو نفر برای سخنگویی دولت معرفی شده اند که به زودی نتیجه نهایی را اعلام خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت با اشاره به نبود سخنگوی دولت اظهار کرد: هفته گذشته در جلسه ای با آقای رییس جمهور صحبت هایی انجام شد و در نهایت دو نفر برای سخنگویی دولت معرفی شده اند که به زودی نتیجه نهایی را اعلام خواهیم کرد.

واعظی اظهار کرد: در جلسه امروز هیأت دولت مهم ترین بحثی که مطرح شد، در ارتباط با خباثت روز دوشنبه آمریکا بود.

از آنجا که آمریکا در روز دوشنبه اعلام کرد که مانع فروش نفت ایران می شود، ما در جلسه هیأت دولت امروز به این مسائل پرداختیم.

وی ادامه داد: ما در اعتبارات سال 98 پیش بینی هایی کرده بودیم که اگر با برخی از محدودیت ها مواجه شویم، کشور را به خوبی اداره کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واعظی: دو نفر برای سخنگویی دولت معرفی شده اند

واعظی: دو نفر برای سخنگویی دولت معرفی شده اند