مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 11:362019-04-24سياسي

اهتمام ویژه ستاد کل نیروهای مسلح به انسداد نوار مرزی ایران و پاکستان


با تلاش ستاد کل نیروهای مسلح، تعاملات خوبی در راستای انسداد فیزیکی مرزهای مشترک با کشور پاکستان صورت گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، روز گذشته جلسه کارگروه عمران و کنترل الکترونیک مرز با حضور اعضاء مهندسی ستاد کل نیروهای مسلح، ارتش، وزارت کشور، سازمان بنادر و دریانوردی و پایانه های وزارت راه و شهرسازی در ستاد مرزبانی ناجا برگزار شد.

سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا در این جلسه با اشاره به حساسیت کنترل مرزها، اظهار داشت:  هرگونه ساخت و ساز در رده های مراقبتی و گمرکات مرزی باید در کارگروه مرز بررسی و پس از آن به قانون تبدیل شود.

فرمانده مرزبانی ناجا افزود: با تلاش ستاد کل نیروهای مسلح، تعاملات خوبی در راستای انسداد فیزیکی مرزهای مشترک با کشور پاکستان صورت گرفته که نشان از توجه  ستاد کل نیروهای مسلح  به مرزهای کشور است.

وی در ادامه با اشاره به اهتمام مرزبانی به پاسداری از مرزهای کشور، تصریح کرد: در حوزه راه ها و پایانه های مرزی، ماموریت امنیتی بر عهده مرزبانی است؛ اما محدود بودن اختیارات مرزبانی یک معضل بزرگ بوده، به طوریکه موضوع تأمین امنیت در حوزه پایانه ها پیش بینی نشده  است.

این مقام عالی مرزبانی با بیان اهمیت مأموریت نیروی زمینی ارتش در جلوگیری از هرگونه عملیات امنیتی و تروریستی در شرق کشور، بیان کرد: بخشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام ویژه ستاد کل نیروهای مسلح به انسداد نوار مرزی ایران و پاکستان

اهتمام ویژه ستاد کل نیروهای مسلح به انسداد نوار مرزی ایران و پاکستان