مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 11:262019-04-24سياسي

بالاخره آب و صابون وعده داده شده توسط روحانی پیدا شد!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، با وقوع سیل در نقاط مختلف کشور بسیاری از نیروهای مردمی از جمله دلاوران بسیجی برای خدمت رسانی به مردم آسیب دیده، - واکنش های جالب و البته عبرت آموز از حضور نیرو های بسیج برای امداد سیل زدگان در فضای مجازی منتشر شد که در نوع خود جذاب بود.

در یکی از ویدئو هایی که در فضای مجازی از این دلاور مردان منتشر شد، تصویری از چند جوان بسیجی که لباس های شان غرق گل شده بود منتشر شد که بوسیله یک شلنگ آب در حال شستشو هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، با وقوع سیل در نقاط مختلف کشور بسیاری از نیروهای مردمی از جمله دلاوران بسیجی برای خدمت رسانی به مردم آسیب دیده، خانه و کاشانه خود را رها کردند و به مناطق سیل زده رفتند.

در همین راستا بسیاری واکنش های جالب و البته عبرت آموز از حضور این نیروها در فضای مجازی منتشر شد که در نوع خود جذاب بود.

در یکی از ویدئوهایی که در فضای مجازی از این دلاور مردان منتشر شد، تصویری از چند جوان بسیجی که لباس های شان غرق گل شده بود منتشر شد که بوسیله یک شلنگ آب در حال شستشو هستند.

علی ترابی با انتشار این ویدئو در حساب توییتری خود، ضمن اشاره به جمله معروف روحانی که به مخالفان خود در زمان انتخابات گفته بود، چطور آب و صابون بیاوریم روی تان را بشوریم، نوشت، بالاخره آب و صابون وع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالاخره آب و صابون وعده داده شده توسط روحانی پیدا شد!

بالاخره آب و صابون وعده داده شده توسط روحانی پیدا شد!