مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 08:202019-04-24اقتصادي

تخفیف 30 درصدی اقامتگاه های بوم گردی بوشهر به مناسبت روز ملی خلیج فارس


به مناسبت روز ملّی خلیج فارس، اقامتگاه های بومگردی استان بوشهر خدمات خود را با 30 درصد تخفیف به گردشگران ارائه خواهند داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر با اعلام این خبر گفت: همزمان با دهم اردیبهشت ماه و روز ملّی خلیج فارس در تاریخ های نهم، دهم و یازدهم اقامتگاه های بوم گردی در سراسر استان با تخفیف 30 درصدی پذیرای گردشگران خواهند بود.

ارغوان مهدی زاده، هدف از این کار را آشنایی بیشتر گردشگران با جاذبه های بالقوه گردشگری روستاها دانست و افزود: معرفی چگونگی فعالیت اقامتگاه های بوم گردی و آشنایی با آداب و آیین های روستاها از دیگر اهداف این کار است.

اکولوژ (Eco-Lodge) یا همان اقامتگاه بوم گردی، به فضایی اطلاق می شود که امکان اقامت، مشارکت و کسب تجربه بر اساس سبک زندگی میزبان را برای بوم گردان فراهم می سازد.

ساختار اقامتگاه بوم گردی برگرفته از معماری سنّتی منطقه میزبان و با بهره گیری از عناصر و مصالح بوم آورد بوده و همچنین اندازه، رنگ، شکل، بافت، مبلمان و حتی چیدمان آن بر پایه معماری پایدار محیط محور است.

گردشگران در تجربه بوم گردی، علاوه بر آشنایی با سنت ها و آداب و رسوم هر منطقه می توانند از طبیعت بکر هم لذت برده و آرامشی توصیف ناپذیر را تجربه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف 30 درصدی اقامتگاه های بوم گردی بوشهر به مناسبت روز ملی خلیج فارس

تخفیف 30 درصدی اقامتگاه های بوم گردی بوشهر به مناسبت روز ملی خلیج فارس