مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 07:312019-04-24سياسي

تایید استعفای فرمانده نیروی انتظامی و تکذیب استعفای دو استاندار


فرمانده نیروی انتظامی شهرکرد جهت انجام کار انتخاباتی از مسؤولیت خود استعفا کرد.

- سید روح الله موسوی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد ضمن تایید این خبر، گفت: بنده قصد ورود به انتخابات مجلس را دارم و به همین دلیل برابر قانون، از نیروی انتظامی استعفا کردم که این درخواست با موافقت مسؤولان بالادست قرار گرفت.

احسان فروزنده در گفت وگو با خبرنگار فارس ضمن تکذیب شایعه حضور استاندار چهارمحال و بختیاری در انتخابات مجلس گفت: استاندار با همان انگیزه قبلی پیگیر امور استان است و تاکنون برنامه ای برای ورود به عرصه انتخابات ندارد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری ادامه داد: طبق دستور وزیر محترم کشور هر مسؤول دولتی که تصمیم به کار انتخاباتی دارد باید تا قبل از اردیبهشت ماه استعفای خود را اعلام کند؛ و از آنجایی که تاکنون استاندار چهارمحال و بختیاری استعفا نکرده است، بنابراین هیچ برنامه ای برای ورود به انتخابات مجلس ندارد.

همچنین شایعاتی در روزهای اخیر در خصوص استعفای استاندار ایلام و آغاز کار انتخاباتی وی در چهارمحال و بختیاری مطرح شد که با واکنش تند قاسم سلیمانی مواجه شد.

قاسم سلیمانی دشتکی در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: قویاً شایعه ی استعفای خود را تکذیب می کنم و همچنان به عنوان خدمت گذار در خدمت مردم ایلام خواهم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید استعفای فرمانده نیروی انتظامی و تکذیب استعفای دو استاندار

تایید استعفای فرمانده نیروی انتظامی و تکذیب استعفای دو استاندار