مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اردیبهشت 1398 ساعت 05:552019-04-24ورزشي

کاشف: برای فرهنگ سازی ورزش نیازمند طرح ملی هستیم


مدیرکل سابق تربیت بدنی وزارت آموزش وپرورش معتقد است که برای فرهنگ سازی نیازمند طرح ملی هستیم و تلاش ها ی صورت گرفته برای علاقه مند کردن مردم به ورزش کافی نبوده و باید بیشتر در این زمینه تلاش شود.

- مجید کاشف در گفت وگو با ایسنا، درباره فرهنگ سازی ورزش در بین مردم گفت: باید مردم بدانند که ورزش کردن مانند غذا خوردن و دیگر دیگر کارهای روزمره یکی از اجزا اصلی زندگی است و باید صدا و سیما و مسئولین و دیگر رسانه ها به مردم در خصوص این امر مهم شناخت دهند و تفکر آنان را درباره ورزش کردن تغیر و ارتقا دهند.

او با بیان اینکه ورزش همگانی در جامعه فراموش شده است تاکید کرد: متأسفانه خود جوانان و مردم به دلیل اینکه ورزش همگانی جذابیتی مانند ورزش قهرمانی را ندارد زیاد به سمت تحرک نمی روند و مایلند تا بنشیند و ورزش قهرمانی را نگاه کنند و از آن لذت ببرند که می توان ایرادی هم به صدا سیما گرفت زیرا که تلویزیون مسابقات زیادی را نشان می دهد ولی ورزش همگانی را کاری مداوم برای مردم نشان نداده است.

وی ادامه داد: صرفاً آن چیز که در تلویزیون نمایش داده می شود ورزش کردن نیست.

ورزش به معنای تحرک و فعالیت بدنی است و شما می توانید حتی در خانه ی خود فعالیت بدنی داشته باشید مانند طناب زدن یا حتی می توانید کوه نوردی کنید و فقط فوتبال بازی کردن ورزش کردن نیست و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشف: برای فرهنگ سازی ورزش نیازمند طرح ملی هستیم

کاشف: برای فرهنگ سازی ورزش نیازمند طرح ملی هستیم