مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 10:102019-04-23اقتصادي

خروج سدهای خوزستان از شرایط اضطراری/ادامه کاهش دبی کارون در اهواز


مدیر دفتر برنامه ریزی منابع آب سازمان آب و برق خوزستان با بیان اینکه در روزهای آینده شاهد پایین آمدن سطح آب در رودخانه کارون در مقطع اهواز خواهیم بود، - گفت: در روزهای اخیر با کاهش خروجی آب از سدهای استان، حدود 500 مترمکعب بر ثانیه از میزان دبی عبوری رودخانه کارون در مقطع شهر اهواز کاسته شده است.

داریوش بهارلویی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت سدهای استان اظهار کرد: از وضعیت اضطراری که در چند وقت گذشته در سدهای استان شاهد آن بودیم، خارج شده ایم.

وی افزود: در حال حاضر میزان ورودی آب به سدهای کارون، دز و کرخه بیش از یک هزار متر مکعب بر ثانیه است و خروجی آب از این سدها نیز متناسب با میزان ورودی تنظیم شده است و تقریباً می توان گفت که میزان خروجی با ورودی سدها برابر است.

مدیر دفتر برنامه ریزی منابع آب سازمان آب و برق خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت دبی رودخانه کارون در مقطع شهر اهواز، تصریح کرد: در روزهای اخیر حدود 500 مترمکعب بر ثانیه از میزان دبی عبوری رودخانه کارون در مقطع شهر اهواز کاسته شده است.

بهارلویی با بیان اینکه بخشی از آبی که وارد رودخانه کارون می شود به دلیل سیلاب هایی است که پشت آن وجود دارد نه از سدها، ادامه داد: با کاهش خروجی آب از سدهای استان، میزان دبی رودخانه کارون در مقطع اهواز کاسته شده و در این زمینه اک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج سدهای خوزستان از شرایط اضطراری/ادامه کاهش دبی کارون در اهواز

خروج سدهای خوزستان از شرایط اضطراری/ادامه کاهش دبی کارون در اهواز