مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 10:062019-04-23ورزشي

سخنگوی باشگاه پدیده: فقط 10 درصد ورزشگاه به هواداران استقلال اختصاص دارد


سخنگوی باشگاه پدیده شهر خودرو گفت:فقط 10 درصد از جایگاه هواداران ورزشگاه امام رضا (ع) به هواداران تیم فوتبال استقلال اختصاص پیدا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده شهر خودرو، جواد طاری بخش در خصوص برگزاری دیدار روز شنبه تیم های پدیده شهر خودرو و استقلال اظهار داشت: با هماهنگی های انجام شده و برنامه ریزی شکل گرفته تنها 10 درصد از ورزشگاه امام رضا(ع) به هواداران تیم استقلال اختصاص پیدا می کند و بقیه سکوهای ورزشگاه در اختیار هواداران تیم پدیده شهر خودرو خواهد بود.

وی با تقدیر از مدیران شهری و استانی در رابطه با حمایت از تیم پدیده شهر خودرو گفت: با موافقت کلایی شهردار مشهد️ تعداد 20 هزار کاور قرمز برای هواداران پدیده شهر خودرو تهیه شده است که همزمان با ورود هواداران در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

همچنین با ایجاد کمپین از مشهد تا آسیا با عنایت امام رضا(ع) و استقبال هواداران مشهدی شور و نشاط خاصی در بین مردم برای حمایت از نماینده مشهد در لیگ برتر برای این بازی ایجاد شده است.

طاری بخش همچنین در خصوص بلیت فروشی این مسابقه تصریح کرد: بلیت فروشی دیدار تیم های پدیده شهرخودرو خراسان و استقلال تهران از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس)، از ساعت 12 روز شنبه مورخ 7 اردیبهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی باشگاه پدیده: فقط 10 درصد ورزشگاه به هواداران استقلال اختصاص دارد

سخنگوی باشگاه پدیده: فقط 10 درصد ورزشگاه به هواداران استقلال اختصاص دارد