مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 09:502019-04-23سياسي

حمایت از فعالیت های اقتصادی سالم رسالت دستگاه قضایی است


رییس کل دادگستری فارس با تاکید بر پیگیری مشکلات حقوقی فعالان بخش تولید در راستای تحقق رونق تولید، تاکید کرد که حمایت از فعالیت های اقتصادی سالم، - بخشی از رسالت اصلی دستگاه قضایی را شامل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی القاصی مهر ضمن بازدید از 4 واحد صنعتی شیراز در جلسه ای با فعالان اقتصادی استان فارس شرکت و بر تداوم پیگیری ها برای حل مشکلات واحدهای صنعتی و فعالان این بخش با هدف رونق تولید، تاکید کرد.

او افزود: ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری فارس که با حضور مسئولان عالی قضایی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان دستگاه های وابسته به قوه قضاییه تشکیل شده است دارای ظرفیت مناسبی است تا علاوه بر رصد و پایش وضعیت واحدهای صنعتی، گام های موثری در زمینه حمایت از رونق تولید و رفع مشکلات برداشته شود.

وی با بیان اینکه حمایت از فعالیت های اقتصادی سالم در چارچوب قانون از رسالت های اصلی دستگاه قضایی است از بررسی 214 پرونده در دبیرخانه ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در سال گذشته خبر داد و گفت: دبیرخانه این ستاد آماده کمک به صنعتگران است و در این زمینه واحدهای صنعتی مشکل دار می توانند مسائل خود را به دبیرخانه استان ستاد مستقر در دادگستری فارس ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از فعالیت های اقتصادی سالم رسالت دستگاه قضایی است

حمایت از فعالیت های اقتصادی سالم رسالت دستگاه قضایی است