مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 09:502019-04-23سياسي

گروه های مخالف سودانی حضور چهره های نظام سابق در قدرت را نمی پذیرند


ائتلاف آزادی و تغییر در سودان با صدور بیانیه ای اعلام کرد که حضور چهره های رژیم سابق به عنوان بخشی از روند تغییر در این کشور را نخواهد پذیرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، ائتلاف آزادی و تغییر در سودان در این بیانیه اعلام کرد که شورای نظامی روند انتقالی را مطرح کرده که در آن شخصیت های نظام عمر البشیر، رییس جمهور مخلوع سودان و همپیمانانش نیز حضور دارند.

گروه های این ائتلاف همچنین تاکید کردند: پس از گذشت چهار ماه از پایداری و جانفشانی های اقشار مختلف مردم انقلابی این کشور، اکنون وارد نقطه عطف مهمی شده ایم، اما باقیمانده های رژیم سابق علیه انقلاب ما عمل می کنند و تلاش دارند تا رژیم سابق را با همان شخصیت ها و چهره های دوره عمر البشیر مجددا ایجاد کنند.

این گروه ها تاکید کردند: نیروهای مسلح در راه تقویت و حمایت از انقلاب و تظاهرکنندگان مشارکت دارند و باید نقش آنها تا زمان تحویل قدرت به غیرنظامیان ادامه یابد.

گروه های ائتلاف آزادی و تغییر همچنین افزودند: کمیته سیاسی شورای نظامی سودان به ریاست عمر زین العابدین و عضویت الطیب بابکر از طریق برنامه های خود برای روند انتقالی در برابر اهداف انقلاب ایستاده است و در این کمیته چهره های نظام سابق و همپیمانان آنها و یا کسانی حضور دارند که در آواره کردن، شکنجه دادن مردم و وخامت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های مخالف سودانی حضور چهره های نظام سابق در قدرت را نمی پذیرند

گروه های مخالف سودانی حضور چهره های نظام سابق در قدرت را نمی پذیرند