مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 09:462019-04-23اقتصادي

ماجرای وعده رایگان بودن دوچرخه های اشتراکی از زبان شهردار تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیروز حناچی شهردار تهران در حاشیه کنفرانس بین المللی معماری و نظر در پاسخ به خبرنگار فارس درباره اینکه شما هفته گذشته پیشنهاد رایگان بودن استفاده از اپلیکیشن بی دود مربوط به دوچرخه های اشتراکی را دادید، - شهردار تهران گفت: اپلیکشن دوچرخه های اشتراکی بخشی از سرمایه اش را در اختیار استفاده کنندگان قرار می دهد و طبیعی است که بخواهد پولی مسدود کند، اما این منافاتی با رایگان بودن استفاده در روز های سه شنبه ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیروز حناچی شهردار تهران در حاشیه کنفرانس بین المللی معماری و نظر در پاسخ به خبرنگار فارس درباره اینکه شما هفته گذشته پیشنهاد رایگان بودن استفاده از اپلیکیشن بی دود مربوط به دوچرخه های اشتراکی را دادید، اما باید برای استفاده از این نرم افزار پولی را مسدود کرد و عملا رایگان بودن آن به زیر سوال می رود T.

گفت: این در تمام دنیا مرسوم است که وقتی یک اپلیکیشن سرمایه اش را در اختیار شما می گذارد از شما پولی به عنوان سپرده اخذ کند.

وی افزود دوچرخه های استفاده شده در این طرح ارزش ریالی دارد و دایم توسط جی پی ای کنترل می شود و طبیعی است این فرایند هزینه بردار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای وعده رایگان بودن دوچرخه های اشتراکی از زبان شهردار تهران

ماجرای وعده رایگان بودن دوچرخه های اشتراکی از زبان شهردار تهران