مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 09:302019-04-23اجتماعي

افزایش نسبی آلاینده ها در هوای تهران


مدیر واحد پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وزش باد شدید در تهران امروز (3 اردیبهشت) غلظت آلاینده های جوی را در برخی ساعات بالا می برد اما در مجموع کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول خواهد بود.

- مدیر واحد پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وزش باد شدید در تهران امروز (3 اردیبهشت) غلظت آلاینده های جوی را در برخی ساعات بالا می برد اما در مجموع کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول خواهد بود.

حسین شهبازی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه طبق نتایج حاصل از پیش بینی پارامترهای هواشناسی برای شهر تهران، با افزایش میزان ناپایداری جوی در صبحگاه امروز(3 اردیبهشت)، به تدریج بر سرعت باد افزوده خواهد شد، اظهارکرد: برای برخی ساعات وزش باد نسبتاً شدید به بزرگی بالاتر از 5 متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی و شمال غربی انتظار می رود که افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را به دنبال خواهد داشت.

هرچند این شرایط پابرجا نخواهد بود و رفته رفته در بعدازظهر وضعیت کیفیت هوای بیشتر مناطق شهر تهران در شرایط بهتری قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: به تدریج در شبانگاه (3 اردیبهشت) از میزان ناپایداری جوی کاسته خواهد شد و با تداوم این شرایط تا صبحگاه چهارشنبه (4 اردیبهشت) انتظار می رود طی برخی ساعات افزایش نسبی در غلظت برخی آلاینده ها مشاهده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نسبی آلاینده ها در هوای تهران

افزایش نسبی آلاینده ها در هوای تهران