مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 09:202019-04-23بين الملل

هدف آمریکا تشکیل ائتلاف علیه ایران است/ اعمال فشار بر ایران به جایی نمی رسد


یک دیپلمات اروپایی درباره تاثیر تحریم های آمریکا علیه ایران گفت که هدف دولت آمریکا تشکیل ائتلافی علیه ایران است و به همین منظور سعی دارد ایران را وادار به اجتناب از توافق هسته ای کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه خبری المانیتور در پی اعلام عدم تمدید معافیت های نفتی ایران از سوی آمریکا به نقل از یک دیپلمات اروپایی که نمی خواست نام او فاش شود نوشت: من فکر می کنم که هدف (دولت آمریکا) این است که ائتلافی جهانی علیه ایران شکل دهد و به همین منظور، آن ها ایران را وادار به طفره رفتن از توافق هسته ای می کنند.

المانیتور در ادامه به نقل از این دیپلمات اروپایی نوشت: تغییر حکومت سیاست (دولت آمریکا) است، به اعتقاد من این هم کارساز نخواهد بود چراکه اعمال فشار به جایی می رسد که به جای تضعیف تندروها، تنها موجب ناپدید شدن میانه روها خواهد شد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دولت آمریکا در تازه ترین اقدام خود در قالب آن چه کمپین فشار حداکثری خوانده می شود، اعلام کرد که معافیت های نفتی هشت کشور خریدار نفت ایران را تمدید نخواهد کرد.

در متن بیانیه کاخ سفید در این باره آمده است: دونالد ترامپ تصمیم گرفته است که معافیت های نفتی را که در اوایل ماه مهر منقضی می شود را تمدید نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف آمریکا تشکیل ائتلاف علیه ایران است/ اعمال فشار بر ایران به جایی نمی رسد

هدف آمریکا تشکیل ائتلاف علیه ایران است/ اعمال فشار بر ایران به جایی نمی رسد