مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 09:162019-04-23اقتصادي

بانوی 28 ساله، حامی زنان سرپرست خانوار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، جوانان در همه جوامع یکی از مهمترین شاخصه ها برای توسعه آن کشور هستند و در صورت شکوفایی فکر و استعدادشان می توانند به پیشرفت های چشمگیری دست بایند.

بهناز ناصری یکی از جوانان موفق همدان است که در سال 97 موفق شد به عنوان تولیدکننده نمونه ملی در حوزه حوزه مشاغل خانگی در امور صنایع تبدیلی و تکمیلی از دست وزیر جهاد کشاورزی لوح تقدیر دریافت کند.

این بانوی همدانی متولد سال 69 است که با همت خود توانسته برای تعدادی از بانوان سرپرست خانوار استان اشتغال ایجاد کرده و نان بر سر سفره این افراد ببرد.

در ادامه مصاحبه خبرگزاری فارس با این بانوی کارآفرین را می خوانید: بفرمایید چند سال دارید و از چه سالی فعالیت خود را آغاز کردید؟  28 سال دارم و از پنج سال پیش یعنی سال 92 کار خود را آغاز کردم، در سال 97 در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی به عنوان نمونه کشوری در حوزه مشاغل خانگی در امور صنایع تبدیلی و تکمیلی انتخاب شدم.

محصولات تولیدی شما شامل چه چیز هایی می شود؟ محصولاتی از جمله سبزیجات و صیفی جات آماده از جمله خشک شده، خرده شده، پاک شده، شسته شده در کارگاه ما تولید می شود؛ در واقع فعالیت اصلی ما تهیه و بسته بندی سبزیجات و صیفی جات تازه و فاقد مواد نگهدارنده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی 28 ساله، حامی زنان سرپرست خانوار

بانوی 28 ساله، حامی زنان سرپرست خانوار