مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 09:052019-04-23بين الملل

پلوسی: بدون استیضاح هم می توان ترامپ را مسؤول دانست


اگرچه رییس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرده بود که رییس جمهور به شدت رفتار غیر اخلاقی و بی پروایی دارد که عزت و احترام را برای پستی که در اختیار دارد به ارمغان نمی آورد، - اما با این وجود وی به درخواست دموکرات ها برای استیضاح رییس جمهور آمریکا پاسخ منفی داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته بلومبرگ، به دنبال انتشار گزارش کامل رابرت مولر، بازرس ویژه رسیدگی به پرونده مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 میلادی آمریکا، تعدادی از دموکرات ها خواستار استیضاح دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا شدند.

نانسی پلوسی، رییس مجلس نمایندگان آمریکا در پاسخ به درخواست این دموکرات ها گفت: روند استیضاح تنها راه برای آشکار کردن حقایقی که کنگره به آنها برای مسئول دانستن ترامپ نیاز دارد، نیست.

نامه نانسی پلوسی تحت عنوان همکاران عزیز روز دوشنبه پیش از کنفرانس حزبی که از سوی دموکرات های مجلس نمایندگان برای مذاکره درباره پاسخ حزب شان به تحقیقات رابرت مولر درخواست شده بود، منتشر شد.

پلوسی اعلام کرد: دموکرات ها همگی بر سر راهی که آنها باید به دنبال انتشار گزارش مولر اتخاذ کنند، توافق ندارند.

پلوسی درادامه این نامه نوشت: در حالی که طیف دیدگاه های ما از انجام تحقیقات درباره داده های گزارش مولر تا استیضاح مستقیم گسترده شده است، همه ما کاملاً موافقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلوسی: بدون استیضاح هم می توان ترامپ را مسؤول دانست

پلوسی: بدون استیضاح هم می توان ترامپ را مسؤول دانست