مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 09:012019-04-23سياسي

وقتی همه خود را سپاهی نامیدند


تقدیم هزاران شهید سپاهی در طول چهار دهه از تأسیس آن به فرمان امام خمینی (ره) سند در میدان و در خط مقدم بودن پاسداران انقلاب اسلامی و حافظان حریم اهل بیت (علیهم السلام) است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در یزد، دوم اردیبهشت هرسال یادآور فرمان تاریخی امام خمینی (ره) در سال 1358 و تشکیل یک نهاد انقلابی به نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که اکنون باگذشت چهار دهه از عمر آن و تقدیم 23 هزار و 199 شهید از نیروهای رسمی سپاه و 16 هزار و 738 شهید سرباز وظیفه در این نهاد و بیش از دو هزار 329 شهید بسیجی ویژه تنها در هشت سال دفاع مقدس به فیض شهادت نائل آمدند.

اگر آمار شهدای سپاه و بسیجی پس از جنگ در طول سه دهه گذشته را هم به آمار بالا اضافه کنیم بیش از این آمار است که شاهد آن شهادت نیروهای مدافع حرم در نیروی قدس سپاه و شهادت قریب به 30 نفر از پاسداران اصفهانی در حمله تروریستی شامگاه چهارشنبه 24 بهمن ماه 97 در مسیر خاش به زاهدان است.

در فروردین ماه امسال تنها یک روز قبل از میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار، دشمنان تادندان مسلح دنیای استکبار که در تروریست بودن آنان شکی نیست ازجمله ترامپ رییس جمهور احمق آمریکا با فرافکنی و مرهمی بر زخم کهنه شکست های پی درپی دولت خود از سپاه در طول چهار دهه گذشته، این نیروی حامی مستضعفان جهان را تروریست خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی همه خود را سپاهی نامیدند

وقتی همه خود را سپاهی نامیدند