مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 08:352019-04-23دانش

ساخت دریچه هوابند کانال های هوارسانی تاسیسات مهم کشور


محققان دانشگاه نیشابور موفق به ساخت دمپرهای (شیر) هوابند (Bubble Tight Damper) به عنوان یکی از مهم ترین دستاوردهای مورد نیاز جهت تعبیه در کانال های هوارسانی تاسیسات مهم کشور شدند.

- محققان دانشگاه نیشابور موفق به ساخت دمپرهای (شیر) هوابند (Bubble Tight Damper) به عنوان یکی از مهم ترین دستاوردهای مورد نیاز جهت تعبیه در کانال های هوارسانی تاسیسات مهم کشور شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر امیرآبادی، عضو هیات علمی دانشگاه نیشابور در این خصوص اظهار کرد: لزوم جداسازی هوای آلوده و میکروبی از هوای تمیز یکی از ضروریات اصلی بسیاری از آزمایشگاه ها و صنایع پیشرفته است؛ در این تاسیسات فراهم آوردن محیط کنترل شده (Safe Environment) یک الزام اولیه است.

وی افزود: ادامه توسعه بسیاری از صنایع دانش محور، استراتژیک و دفاعی کشورمان نه تنها نیازمند فراهم آوردن محیط ایزوله آزمایشگاهی و تولیدی است، بلکه در صورتی که این مراکز به درستی از محیط خارج ایزوله نشوند، خود می توانند تهدیدی برای جامعه و محیط زیست محسوب شوند.

امیرآبادی تصریح کرد: از منظر دیگر به منظور بالا بردن سطح ایمنی و محافظت در برابر بیماری های واگیر در بیمارستان ها و اتاق های ایزوله به کار رفته برای بستری بیماران نیازمند کنترل دقیق هوای خروجی از این اتاق ها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت دریچه هوابند کانال های هوارسانی تاسیسات مهم کشور

ساخت دریچه هوابند کانال های هوارسانی تاسیسات مهم کشور